Wednesday, July 22, 2009

Rindu

Hampir due bulan gak la aku study kat unisel ni... and brape kali je aku balik kampung... Ayah n mama aku lak, baru due kali dtg jenguk aku kat shah alam ni... Pertame, time anta aku, and kedua, time anta laptop aku... lepas dari tu, dorg dah tak dtg shah alam dah... Bile aku balik kampung pun, kejap je... Mama sibuk dgn kedai n menjahit... ayah lak sibuk dengan surau... Aku faham... dorg banyak kerja... Tak slahkan dorang pon... hemmm... Aku tengah study sebenrnye memandangkan esok final exam aku... tapi, aku rase berat sangat... berat dengan masalah... selalunye, bile aku ade masalah, mama n ayah aku ade dpn mate aku untuk jadi pendengar setia masalah2 aku... Tapi, aku kat shah alam... dorg kat kampung... jauh... aku tak dapt tgk dorg... Aku tak dpt nk luahkan masalah aku kat dorg.... Tibe2 je... aku nangis kenangkan mama n ayah... Rinduuuu... rinduuuuuu sgt2 kat dorg... Terbayang je kat mate aku... saat2 ayah n mama aku pujuk aku bile aku nangis.... Ya Allah, betape seronoknye tinggal dengan mama n ayah sebenarnye... Hidup berjauhan dengan dorang memang satu penyeksaan.... hurmmm.. Mama aku kate, nak dtg hari jumaat ni... hurmmm... lame nye nak tggu hari jumaat... tak sabar nak peluk mama n ayah... tak sabar nak makan same2 dengan dorg.... Hurmmm... cepatla hari jumaat...... Aku dah ckup terseksa skrg ni.... haih....

0 comments: