Thursday, August 6, 2009

Sedihnya aku.....

Hurmmm.... sepanjang cuti semester ni, seperti yang aku cakap kat blog seblm ni... Aku practice pentomen prostar yang bertajuk Lelaki & AIDS. InsyaAllah, 12 Ogos ni, ktorg akan perform kat MBSA. Hurmmmm....Actually, bukan ni yang aku nak citer.. Tapi, aku nak cite pasal ape yang berlaku and ape yg aku rase sepanjang cuti ni... Mula2 cuti, aku rase seronok sangat sebab aku dah taak perlu nak berperang dengan buku2 n kertas2 soalan... Then, terpkse lak aku berpenat untuk g latihan pentomen.. hurmmm.. takpe.. pengorbanan... huk3... Hurmmm... Now, bia aku membuka pekung di dada.. hahaha... actually... aku sedih.. Sedih dengan sikap DIE... Cemburu... Sedangkan DIE tahu yang aku sayang DIE sorg je... Aku tak nak kecoh.. pe yang aku leh buat, aku just diamkan je... hurmmm... pe leh buat... tu yang aku mampu. Urmmm... Tak tahu la... smpai bile aku leh tahan mcm ni... Bukan takat tu.. Aku terasa seperti merampas kawan baik org... Aku tahu, that girl tak suke aku... Hurmmmm..... tapi, salah aku ke...??? aku bukan nk merampas... cume aku nk berkawan dengan semua org... haih... pe leh buat... dari dulu sampai skrg... benda yg same jadi pada diri aku... pe la nasib.. hurmmmmmmm.............

0 comments: